Меню
Офіс: 04080, м.Київ, вул. Гулаків-Артемовських (Аляб'єва), 3.
Склад: м.Київ, вул. Корабельна, 8.
Наша адреса:
Офіс: 04080, м.Київ, вул. Гулаків-Артемовських (Аляб'єва), 3.
Склад: м.Київ, вул. Корабельна, 8.
Час роботи
Час роботи магазину:
  • пн - пт: з 9.00 до 18.00
  • сб - нд: вихідні

Умови надання послуг

Умови та правила надання послуг

Умови використання Веб-сайту https://3cm.com.ua.

Виконуючи будь-які дії на нашому сайті і звертаючись до нас, використовуючи будь-які засоби комунікації, Ви підтверджуєте, що Ви ознайомлені та згодні з нижченаведеними Умовами та Правилами надання послуг згідно Договору публічної оферти (надалі Договір)


Увага! Перед переглядом цього сайту уважно прочитайте цей Договір. Якщо ви не згодні з умовами, викладеними у даному Договорі, не використовуйте цей сайт.


Договір публічної оферти

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1.1. Договірні відносини між продавцем і покупцем оформляються у вигляді Договору публічної оферти. Натискання на сторінці Веб-сайту https://3cm.com.ua в кошику товару кнопки «Оформити замовлення» означає, що Покупець, незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець), згідно з чинним міжнародним та українським законодавством, взяв до виконання умови Договору публічної оферти, які вказані нижче.
1.2. Договір публічної оферти є публічним, тобто відповідно до статей 633, 641 Цивільного кодексу України його умови однакові для всіх Покупців незалежно від статусу (фізична особа, юридична особа, фізична особа-підприємець). При повній згоді з цим Договором Покупець приймає умови і порядок оформлення замовлення, оплати та доставки товару Продавцем, відповідальність за недобросовісне Замовлення і за невиконання умов цього Договору.
1.3. Цей Договір набуває чинності з моменту натискання на кнопку «Оформити замовлення», яким Покупець дає згоду здійснити покупку наявного у Продавця Товару і діє до моменту отримання Покупцем Товару від Продавця і повного розрахунку з ним.
1.4. Для регулювання договірних правовідносин за Договором Сторони вибирають і, в разі необхідності, застосовують українське законодавство.


2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ
2.1. Продавець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором продати Товар на основі Замовлення, оформленого Покупцем на відповідній сторінці Веб-сайту https://3cm.com.ua, а Покупець зобов'язується на умовах та в порядку, визначених цим Договором, купити Товар та сплатити за нього гроші.
2.2. Продавець гарантує, що Товар не переданий в заставу, не є предметом спору, не перебуває під арештом, а також на нього відсутні будь-які права третіх осіб.
2.3. Продавець і Покупець підтверджують, що чинний Договір не є фіктивною або удаваною угодою або угодою, укладеною під впливом тиску або обману.
2.4. Продавець підтверджує, що має всі необхідні дозволи на здійснення господарської діяльності, які регулюють сферу правовідносин, що виникають і діють в процесі виконання цього Договору, і зобов'язується нести відповідальність в разі порушення прав Покупця в процесі виконання цього Договору та реалізації Товару.


3. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПРОДАВЦЯ
3.1. Продавець зобов'язаний:
          
    - виконувати умови цього Договору
          
    - виконувати замовлення Покупця в разі надходження оплати від Покупця;
      
       - передати Покупцю Товар відповідно до обраного зразка на відповідній сторінці Веб-сайту https://3cm.com.ua, оформленим у вигляді замовлення і на умовах цього Договору;
              - перевірити якісні та кількісні характеристики Товару під час його упаковки на складі;
              - повідомити покупця про можливу додаткову комісії при оплаті замовлень картами типу Mastercard, Visa, Visa Electron, Mastercard Electronic, Maestro шляхом інформування.
3.2. Продавець має право:
    - в односторонньому порядку припинити надання послуг за цим Договором, у разі порушення Покупцем умов цього Договору.
3.3. Продавець:
    Суб'єкт господарювання з числа осіб, що пропонують до придбання товари та продукцію на Веб-сайті https://3cm.com.ua. Товар за єдиними погодженими правилами, викладеними в цьому договорі публічної оферти.

4. ПРАВА ТА ОБОВ'ЯЗКИ ПОКУПЦЯ
4.1. Покупець зобов'язаний:
             - своєчасно оплатити та отримати замовлення на умовах цього Договору;
             - ознайомитися з інформацією про товар, розміщеної на Веб-сайті https://3cm.com.ua;
             - при отриманні Товару переконатися в цілісності і комплектності Товару шляхом огляду вмісту упаковки. У разі пошкодження або неповної комплектації Товару - зафіксувати їх в акті, який разом з Покупцем має підписати особа, яка здійснила його доставку Покупцеві.
4.2. Покупець має право:

              - оформити замовлення на відповідній сторінці Веб-сайту https://3cm.com.ua;
                - вимагати від продавця виконання умов цього Договору;
                - на інформування про можливу додаткову комісії при оплаті замовлень картами типу Mastercard, Visa, Visa Electron, Mastercard Electronic, Maestro.

5. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ
5.1. Покупець самостійно оформляє замовлення на відповідній сторінці Веб-сайту https://3cm.com.ua шляхом додавання Товарів в віртуальну корзину за допомогою натискання кнопки «КУПИТИ», або за допомогою форми замовлення в 1 клік на сайті, або робить замовлення по електронній пошті, в телефонному режимі, чи по Viber (в текстовому вигляді)

5.2. Термін формування Замовлення до 2 робочих днів з моменту його оформлення. У разі, якщо замовлення здійснено  у вихідний або святковий день, термін формування починається з першого після вихідного робочого дня.

5.3. При оформленні замовлення по електронній пошті, або в телефонному режимі чи по Viber Покупець повинен вказати коди товарів і їх кількість (із зазначенням одиниць вимірювання). Якщо Покупець не знає код товару – можна скористатися пошуком потрібної товарної позиції на сайті. Продавець не несе відповідальності за невірно доданий до замовлення товар за найменуванням, артикулом, ціною або іншою наданою Покупцем інформацією. Також Продавець  залишає за собою право не обробляти або обробляти в останню чергу заявки, надіслані без зазначення коду товару, кількості або одиниць вимірювання.

5.4. Підбір необхідного товару, в т.ч. його аналогів, Покупець здійснюєте самостійно. Підбір товару або його аналогу менеджером або технічним спеціалістом Продавця можливий тільки за умови надання Покупцем повного переліку технічних умов і вимог. Менеджер або технічний спеціаліст не несе відповідальність за невірно підібраний ним товар та за наслідки (в т.ч. збитки), які виникли через невірно підібраний ним товар або аналог.

При оформленні замовлення Покупець  повинен надати свій контактний номер телефону будь-якого українського оператора зв'язку (тобто повинен починатися з коду України - +380). Продавець  залишає за собою право не обробляти замовлення, надіслані без зазначення контактного номера телефону, з невірно вказаним контактним номером телефону, або з контактним номером телефону операторів зв'язку інших країн (тобто ті, які починаються з коду інших країн).

5.5. Замовлення обробляються менеджерами Продавця в робочий час. Обробка замовлення за часом залежить від наявності у менеджера всієї необхідної інформації по наявності, цінах, термінах поставки товарів, зазначених у замовленні, а також від його завантаженості. Після успішної обробки замовлення менеджер:

- передзвонює Покупцю у вказаний в замовленні час (або відправляє рахунок на вказану в замовленні адресу e-mail)

- за необхідності перевіряє правильність зазначеної в замовленні інформації

- повідомляє актуальну інформацію по замовленню

- уточнює інформацію, якої не вистачає для виконання замовлення

- отримує від Покупця підтвердження замовлення або відміняє його (в т.ч. якщо не зміг додзвонитися до Покупця)

5.6 Рахунки-фактури на оплату замовлення за безготівковим розрахунком виставляються менеджером Продавця. Платником може бути як приватна особа, так і організація, офіційно зареєстрована в Україні, що діє на момент виставлення рахунку. За запитом Продавець може надати Покупцю свої установчі документи.

Рахунок-фактура на організацію виставляється тільки за умови надання Продавцю наступних даних: реквізитів цієї організації, адреси електронної пошти та контактного номеру телефону відповідального співробітника. Мінімально необхідний перелік реквізитів – код ЄДРПОУ; при відсутності організації в державному реєстрі Міністерства юстиції України – пакет установчих документів. Продавець залишає за собою право відмовити в виставленні рахунку-фактури, якщо з боку Покупця не будуть надані або ж будуть надані неповні чи некоректні дані для виставлення рахунку. Крім того, Продавець не несе відповідальність за невиконання або якість виконання своїх зобов'язань по оплаченому рахунку в разі, якщо він буде оплачений третьою особою чи організацією (відмінною від зазначеної в рахунку-фактурі в графі «Покупець»).

Продавець залишає за собою право відмовити у виставленні нових рахунків в разі несплати 3-х і більше виставлених раніше рахунків Покупцю.

5.7. Час обробки замовлення та виставлення рахунку-фактури менеджером не регламентується і часто залежить від швидкості відповіді-підтвердження наявності, цін, термінів поставки товару з боку складу чи постачальників.

5.8. У разі необхідності доставки замовлення будь-яким перевізником – Покупець повинен вказати П.І.Б. і контактний номер телефону одержувача та інші необхідні дані.



6. ЦІНА ДОГОВОРУ І ПОРЯДОК ОПЛАТИ
6.1. Оплата замовлення можлива тільки в національній валюті України (гривні).
6.2. Ціна кожного окремого Товару визначається Продавцем і вказується на відповідній сторінці Веб-сайту https://3cm.com.ua. Ціна Договору визначається шляхом додавання цін всіх обраних Товарів поміщених в віртуальну корзину.
6.3. Вартість Замовлення може змінюватися в залежності від ціни, кількості або номенклатури товару.
6.4. Покупець може оплатити замовлення наступним чином:

- оплатити замовлення як організація можливо тільки за безготівковим розрахунком.

- оплатити замовлення як приватна особа -наступними способами:
1) за допомогою Інтернет-банкінгу LiqPay. Кредитною карткою Visa, Mastercard
2) післяплатою, при отриманні Замовлення у відділенні служби доставки на території України.
3) будь-яким іншим способом за домовленістю з Продавцем.
Примітка: При оплаті Покупцем замовлення платіжною карткою можливо стягування додаткової комісії емітентом цієї карти. Зокрема при оплаті Покупцем замовлення платіжною карткою можливо стягування додаткової комісії при оплаті Покупцем замовлень емітентами карт Visa, Mastercard, Visa Electron, Mastercard Electronic, Maestro. Натискання на сторінці Веб-сайту https: /3cm.com.ua у відповідному розділі кнопки «ЗАМОВИТИ» означає, що Продавець повідомив Покупця про можливість стягнення додаткової комісії при оплаті Покупцем замовлень, емітентом карти Visa, Mastercard, Visa Electron, Mastercard Electronic, Maestro.

6.5. Не всі товари та продукцію можна оплатити при отриманні, деякі позиції поставляються та відвантажуються тільки по передплаті. По таких позиціях відповідна інформація вказується на сторінці товару або ж повідомляється менеджером.

6.6. Терміни надходження оплати за безготівковим розрахунком залежить від банку Покупця з якого здійснювалася оплата, банку Продавця, а також від роботи програмно-технічних засобів по відстеженню оплат. Продавець не несе відповідальність за затримку надходження оплат, а також їх ненадходження з причин, не залежних від Продавця.

6.7. Рахунок-фактура/замовлення (передплата) вважається оплаченим в момент надходження до Продавця 100% грошових коштів за цим рахунком/замовленням. Будь-які інші варіанти, в т.ч. надання чека, квитанції, платіжного доручення, тощо, не є підставою вважати рахунок-фактуру до замовлення оплаченим до моменту фактичного надходження до Продавця грошових коштів в повному обсязі. Продавець залишає за собою право відмовити у відвантаженні товару за рахунком до моменту фактичного надходження грошових коштів в повному обсязі.

6.8. Рахунок-фактура, ціни, наявність і терміни поставки, зазначені в ній, є дійсними протягом поточного робочого дня. Надходження оплати в наступні робочі дні вважається (якщо інше не погоджено в письмовій формі із закріпленим за Вами менеджером) несвоєчасним виконанням умов оплати і тому ціни, наявність і терміни поставки в цьому випадку можуть бути переглянуті.

6.9. Якщо Покупцю потрібна видаткова накладна з мокрою печаткою – рахунок-фактуру до замовлення необхідно оплачувати за безготівковим розрахунком.

 

7. ТЕРМІНИ КОМПЛЕКТАЦІЇ ЗАМОВЛЕННЯ

7.1.  Рішення по запуску процедури комплектації замовлення приймає закріплений за Покупцем менеджер на підставі попередніх домовленостей з Покупцем, в т.ч. за умовами оплати. Продавець  не несе відповідальність за терміни комплектації замовлення в разі не виконання або несвоєчасного виконання Покупцем умов оплати замовлення/рахунку.

7.2. Надання чека, квитанції, платіжного доручення або будь-якого іншого документа, що підтверджує оплату, не є підставою для запуску процедури комплектації  замовлення до моменту надходження Продавцю грошових коштів, крім випадків, попередньо узгоджених з закріпленим до Покупця менеджером.

7.3. Наявність і терміни поставки, зазначені на сайті, носять ознайомчий характер. Фактичні терміни комплектації замовлення залежать від моменту прийняття нашим менеджером рішення по запуску процедури комплектації замовлення і фактичної наявності товару в цей момент.

7.4. Терміни поставки на продукцію, яка виробляється і поставляється під індивідуальне замовлення, повідомляються Продавцю ОРІЄНТОВНО з боку виробника, імпортера або постачальника цієї продукції, потім про ці терміни інформується Покупець. Продавець не несе відповідальність за недотримання цих строків (в т.ч. Продавець не здійснює повернення грошей, див. розділ «11. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ТА ГРОШОВИХ КОШТІВ») так, як від Продавця вони жодним чином не залежать.

7.5. Продавець робить все можливе для максимально швидкої комплектації замовлення. У той же час терміни комплектації замовлення можуть зміщуватися з наступних причин:

- фактична відсутність товару на складі або в пункті видачі/відправки товару (недостача, пересорт та ін.)

- товар не був вкладений в транспортний засіб при переміщенні зі складу в пункт видачі/відправки товару

- виявлення браку, дефектів, пошкоджень товару

- затримка надходження товару на склад або в пункт видачі/відправки товару (затримка транспортного засобу з товаром, затримка поставки з інших міст чи країн, затримка вивантаження, оприбуткування товару з транспортного засобу, відсутність електропостачання, чи мережі Інтернет, непрацююча база даних облікової системи і т.д.)

- велика загальна кількість замовлень, що комплектуються, яка перевищує фізичні можливості складу або пункту видачі/відправки товару

- форс-мажорні обставини

 

8. ВИДАЧА ТОВАРУ САМОВИВОЗОМ

8.1 Видача товару самовивозом  можлива тільки в пункті видачі/відправки товару за адресою: Київ, вул. Корабельна, 8,  склад «3СМаркет». Видача товару на зовнішньому складі зберігання або в офісі Інтернет-магазину чи відділі продажів не здійснюється.

8.2. Про наявність товару за замовленням у пункті видачі/відправки Продавець інформує Покупця доступними засобами зв’язку або інформаційним повідомленням. Якщо з будь-яких  причин Покупець не отримав повідомлення про наявність товару, то Покупець самостійно завчасно зв’язується з Продавцем для отримання інформації про готовність замовлення до видачі.

8.3. Графік роботи пункту видачі/відправки товару вказано на сайті в розділах «Час роботи» (графік роботи в звичайному режимі) і «Новини» (для святкових/передсвяткових, а також окремих днів з нестандартним графіком роботи) і може відрізнятися від графіка роботи відділу продажів. Покупець здійснює поїздку в пункт видачі/відправки товару таким чином, щоб прибути на місце не пізніше, ніж за півгодини до закінчення робочого часу.

8.4. Видача товару за рахунком/замовленням здійснюється тільки при виконанні наступних умов:

- виконано умови оплати за рахунком/замовленням.

- товар в наявності в пункті видачі/відправки товару.

8.5. Видача товару представнику організації здійснюється за умови наявності у нього оригіналу доручення або печатки.

8.6. При отриманні товару Покупець повинен перевірити його кількість, зовнішній вигляд і комплектацію. Будь-які претензії після одержання не приймаються.

8.7. У разі необхідності повернення товару після його отримання, процедура повернення здійснюється на умовах, описаних в розділі «11. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ТА ГРОШОВИХ КОШТІВ» даного Договору.

 

9. УМОВИ ДОСТАВКИ/ВІДПРАВКИ ТОВАРУ
9.1. Доставка замовлення можлива тільки по території України, крім АР Крим, тимчасово окупованих територій і зони воєнних дій. Продавець не відправляє замовлення в інші країни. Спосіб доставки Покупець вибирає самостійно при оформленні замовлення на сайті https://3cm.com.ua.

9.2. Відправка оплаченого товару по Україні здійснюється наступними перевізниками:

- Нова Пошта

9.3. Відправка товару по Україні з післяплатою здійснюється наступними перевізниками:

-  Нова Пошта.

9.4. Відправка товару по Україні перевізниками можлива як до відділення, так і за вказаною Продавцем адресою.

9.5. Великогабаритні замовлення відправляються тільки на вантажні відділення (без обмежень за вагою) відповідних перевізників.

9.6. При відправці, по замовчуванню, декларується оголошена вартість, що відповідає сумі видаткових документів. Це забезпечує страхування вантажу. Платником транспортних послуг та страхування є одержувач вантажу. Умови оплати доставки можуть бути іншими, якщо це узгоджено в індивідуальному договорі купівлі-продажу.

9.7. Відправлення на умовах післяплати зберігається у відділенні перевізника обмежений час (для перевізника Нова Пошта – 5 днів), після чого автоматично повертається до Продавця. Повторна відправка можлива тільки після отримання Продавцем відправленого товару назад. У разі, якщо Покупцю потрібно продовжити термін зберігання на 1-2 дні – необхідно завчасно попередити про це закріпленого за Покупцем менеджера.

9.8. Відправка товару перевізником здійснюється в найближчий робочий день, якщо станом на 15:00 цього дня виконані наступні умови:

- виконано умови оплати за рахунком/замовленням.

- замовлення укомплектоване повністю (або частково при відправці замовлення декількома частинами за попереднім погодженням з менеджером).

- у Продавця є інформація по відправці – адреса, П.І.Б. (для приватних осіб), назва і код ЄДРПОУ організації (для організацій) і номер телефону одержувача.

- у Продавця є копія доручення, якщо рахунок/замовлення оплачувала організація і видаткову накладну потрібно виписати на підставі доручення, або ж інформація про те, що видаткову накладну потрібно виписати під печатку.

9.9. Відправка товару перевізником також може бути перенесена на інший робочий день (або ж можуть зміститися терміни пересилання товару перевізником) з наступних причин:

- транспорт Продавця з товаром, що відправляється, з яких-небудь причин не виїхав або виїхав з затримкою до відділення перевізника

- товар, що відправляється, з яких-небудь причин не вклали в транспорт до його виїзду до відділення перевізника

- непередбачені обставини - відсутність електропостачання, мережі Інтернет, непрацююча база даних облікової системи, тощо.
9.10. При доставці Товарів в інші міста України, виконуваної  іншими Службами доставки (далі Компаніями-перевізниками) Покупець в повному обсязі і беззастережно погоджується з Правилами перевезення вантажів цими компаніями-перевізниками.
9.11. Факт отримання Товару та відсутність претензій до якості Товару, що доставляється Компаніями-перевізниками, Покупець підтверджує власним підписом в товаро-транспортній накладній, декларації Компанії-перевізника, або у видатковій накладній при отриманні Товару. Зі свого боку, Продавець гарантує відвантаження Товару Компанії-перевізнику в кількості, зазначеній у сплаченому замовлені Покупцем, в комплектності згідно Замовлення Покупця і в належній якості.
9.12. У разі відсутності Покупця за адресою доставки, що вказана Покупцем в заявці або відмови Покупця від отримання Товару з необґрунтованих причин при доставці Кур'єром компанії-перевізника, Товар повертається до  Продавця. В такому разі оплата за послуги Компанії-перевізника віднімається від суми, перерахованої Покупцем за товар. Залишок суми повертається Покупцю на підставі його листа, відправленого на e-
mail: info@3cm.com.ua із зазначенням розрахункового рахунку, на який повинні бути повернуті кошти.
Всі питання, що виникли в процесі оплати та отримання Товару, Покупець може з'ясувати за контактними даними Продавця в розділі Контакти сайту.

9.13. У разі необхідності зміни відділення або адреси відправки – Продавець може на прохання Покупця змінити адресу чи відділення (якщо товар ще не був відправлений), або ж зробити переадресацію (якщо товар був відправлений). Переадресація виконується на умовах і в терміни, зазначені в правилах роботи відповідного перевізника. Переадресацію оплачує одержувач, крім випадків, коли відділення чи адреса були вказані невірно з вини Продавця.

9.14. На прохання Покупця, Продавець може змінити дані про одержувача відправлення на умовах і в терміни, зазначені в правилах роботи відповідного перевізника.

9.15. Доставка товару власним транспортом Продавця здійснюється в межах міста Києва. З питань можливості доставки в приміські населені пункти (Вишневе, Вишгород, Бровари, Софіївська Борщагівка, Бориспіль та ін.) Покупець може звернутися до менеджера Продавця.

9.16. Доставка товару власним транспортом Продавця здійснюється на наступний робочий день з 9:00 до 16:00, якщо станом на 16:00 поточного робочого дня, виконані наступні умови:

- виконано умови оплати за рахунком/замовленням.

- товар, що доставляється, в наявності в пункті видачі/відправки товару.

- у Продавця є інформація по доставці – адреса, одержувач і його контактний номер телефону.

- у Продавця є копія доручення, якщо рахунок до замовлення оплачувала організація і видаткову накладну потрібно виписати на підставі доручення, або ж інформація про те, що видаткову накладну потрібно виписати під печатку.

- до моменту виконання попередніх умов не вичерпана квота на кількість доставок поточного робочого дня.

9.17. У разі доставки власним транспортом Продавця, Сторони погоджують приблизний час доставки.  

Якщо, перед відправленням або за фактом прибуття транспорту Продавця за вказаною Покупцем адресою водій/експедитор не може додзвонитися одержувачу, або ж одержувач не може отримати (або відмовляється від отримання) або оплатити (якщо не сплачений) товар – доставка переноситься на інший узгоджений з менеджером робочий день. Повторна доставка або доставка за іншою адресою в той же день не здійснюється.

9.18. Доставка товару власним транспортом Продавця також може бути перенесена на інший день з наступних причин:

- транспорт з товаром, що доставляється, з яких-небудь причин не виїхав на маршрут, або був змушений знятися з маршруту, в т.ч. в процесі руху за маршрутом

- транспорт з яких-небудь причин не встигає виїхати за вказаною Покупцем адресою протягом відведеного на доставку часу (до 16:00)

- товар, що доставляється, з яких-небудь причин не вклали в транспорт до його виїзду на маршрут

- непередбачені обставини - відсутність електропостачання, мережі Інтернет, непрацююча база даних облікової системи тощо.

- виникли форс-мажорні обставини

9.19. Вартість послуг доставки власним транспортом Продавця пропорційно додається до вартості товару в рахунку-фактурі до замовлення. У разі, якщо рахунок оплачує організація і на момент оплати вартість доставки не була включена в загальну суму рахунку – Продавець виставляє рахунок за доставку додатково (крім випадків, коли за умовами, розміщеним на сайті, Продавець здійснює доставку за свій рахунок).

9.20. При отриманні товару Покупець повинен перевірити вміст відправлення – кількість, зовнішній вигляд і комплектацію. Будь-які претензії після одержання не приймаються. У разі виникнення претензій по вмісту в момент отримання товару Покупець може звернутися до закріпленого за ним менеджера для з'ясування можливостей вирішення даних претензій. У разі неможливості вирішення претензій при отриманні – Покупець  може відмовитися від отримання, і в такому випадку товар повернеться до Продавця. Повторна відправка здійснюється після факту отримання Продавцем відправленого товару назад.

9.21. Продавець не доставляє власним транспортом окремо документи (тільки з товаром), а також замовлення на суму менше 2000 грн. Крім того, Продавець не здійснює повернення товарів та грошей власним транспортом.

9.22. Всі відправки та доставки товару за замовчуванням здійснюються з вкладенням оригіналів касового чеку, або рахунку-фактури та видаткової накладної в 2-х примірниках. При необхідності вкласти будь-які інші документи – необхідно завчасно по кожній відправці/доставці попередити про це закріпленого за Покупцем менеджера. При необхідності відправлення документів окремо від товару - відправка з боку Продавця здійснюється поштовим оператором Укрпошта або Нова Пошта за рахунок одержувача. При необхідності зворотного відправлення - дані для зворотного відправлення будуть вказані разом з документами.

 

10. ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТ

10.1. Зобов'язання по гарантійному обслуговуванню/ремонту продукції, що продається на Веб-сайті https://3cm.com.ua, як і декларування та дотримання гарантійних термінів, несе виробник або його уповноважений представник чи сервісний центр.

10.2. У разі необхідності виконання гарантійного обслуговування або ремонту придбаної продукції, Покупець може:

- надіслати/передати цю продукцію безпосередньо в уповноважений сервісний центр або виробнику. Дані про те, куди необхідно відправляти/передавати продукцію можна отримати у закріпленого за Покупцем менеджера або безпосередньо у виробника за контактними даними, розміщеним на його офіційному сайті,  супровідній документації (паспорті, інструкції тощо).

- після узгодження з Продавцем, надіслати чи передати цю продукцію до пункту видачі/відправки товару Продавця, і Продавець самостійно передасть її виробнику або в сервісний центр. При цьому строки отримання товару з ремонту можуть зміщуватися на час прямого і зворотного пересилання чи передачі продукції.

- при передачі на гарантійне обслуговування або ремонт разом з товаром Покупець повинен надати в письмовому вигляді якомога більш докладний опис суті проблеми, яка виникла.

- терміни гарантійного обслуговування/ремонту продукції становлять до 14 днів (Закон «Про захист прав споживачів») з моменту її приймання виробником/сервісним центром. У ці терміни не входять терміни пересилання/передачі товару від Покупця на сервісний центр/виробнику і назад.

10.3. Відповідальність за якість роботи сервісного центру виробника з гарантійного обслуговування та ремонту продукції несе сам сервісний центр або виробник. Продавець не несе відповідальності за якість виконання послуг сервісним центром або виробником.

11. УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ ТА ГРОШОВИХ КОШТІВ
11.1. Відповідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів», Покупець має право на обмін або повернення Товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений Продавцем. Покупець має право на обмін Товару з урахуванням положень законодавства про підстави і переліку Товарів, які не підлягають обміну (поверненню).

Це положення дійсне тільки для фізичних осіб. Для організацій обмін та повернення товару здійснюється тільки після попередньої згоди менеджера, що закріплений за Покупцем, якщо інше не передбачено індивідуальним договором поставки (за умови укладення).

11.2. Поверненню не підлягають, в тому числі:

- відрізні матеріали

- товари та продукція, виробництво і поставка якої здійснюється під індивідуальне замовлення. Така продукція має на сайті статус наявності «Під замовлення».

- товари та продукція зі слідами експлуатації

- товари та продукція з видимими ушкодженнями

- товари та продукція з неповною комплектацією

- товари та продукція з пошкодженою заводською упаковкою та без заводської упаковки (якщо вона передбачена виробником)

- товари та продукція без чеку або видаткової накладної, які підтверджують факт покупки даної продукції у Продавця

11.3. Якщо Покупець має намір повернути Товар він повинен заповнити відповідну форму «Повернення» на сайті Продавця https://3cm.com.ua. Таке повернення здійснюється за згодою Продавця і за рахунок Покупця з урахуванням правил і умов перевізника або кур'єра, діючих на території України.

11.4. У разі наявності браку або інших недоліків при отриманні товару, Покупець зобов'язаний зафіксувати його в складеному акті довільної форми. Акт повинен бути підписаний Покупцем і особою, яка здійснила доставку Товару або Продавцем. При можливості недоліки повинні бути зафіксовані засобами фото- або відеозйомки. Протягом 1(одного) дня Покупець зобов'язаний повідомити менеджера Продавця відповідального за оформлення замовлення на Товар, про виявлені недоліки і домовитися про заміну Товару, заповнивши при цьому рекламаційну форму на повернення товару на сайті https://3cm.com.ua.
11.5. Сторони погодили, що в разі недотримання обов'язкових вимог зазначеної процедури, Товар вважається отриманим Покупцем в належному стані – без будь-яких механічних пошкоджень і в повній комплектності.

11.6. Повернення товару через виявлення заводського браку можливе тільки після відповідного технічного висновку виробника або авторизованого сервісного центру.

11.7. Повернення товару здійснюється тільки за попереднім погодженням з менеджером в наступних місцях:

- в пункті видачі/відправки товару за адресою: Київ, вул. Корабельна, 8, склад «3СМаркет»

- перевізником Нова Пошта. Дані про відділення, одержувача і спосіб оплати пересилки повідомить менеджер Продавця. Після відправки Покупець повинен повідомити номер декларації перевізника закріпленому за ним менеджеру.

11.8. Повернення грошових коштів здійснюється після успішного завершення процедури прийому повернення товару в пункті видачі/відправки.

11.9. Процедура прийому повернення товару, переданого перевізником Нова Пошта займає деякий час тому, що складається з наступних проміжних етапів: пересилання товару перевізником, отримання товару у відділенні перевізника, передача товару в пункт видачі/відправки товару, розгляд в пункті видачі/відправки товару в порядку черги всіх відправлень, отриманих у відділенні перевізника.

11.10. Повернення грошових коштів, що надійшли за безготівковим розрахунком (в т.ч. відправки післяплатою), здійснюється кожну робочу середу (в інші дні повернення грошей не здійснюється) за безготівковим розрахунком на узгоджений розрахунковий рахунок в банку.

11.11. Повернення грошових коштів за товар, відгружений з післяплатою перевізнику, здійснюється за умови  завершення процедури прийняття товару Продавцем, та за умови надходження грошей післяплати від перевізника на розрахунковий рахунок Продавця.

11.12. Повернення грошових коштів, що надійшли у готівковій формі, здійснюється у формі та терміни, попередньо узгоджені з менеджером Продавця на підставі чека та документів, що підтверджують особу Покупця.


12. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН І ВИРІШЕННЯ СПОРІВ
12.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору в порядку, передбаченому цим Договором та чинним українським законодавством. 
12.2. У разі виникнення суперечок, пов'язаних з виконанням Сторонами цього Договору, за винятком спорів про стягнення заборгованості з Покупця, Сторони зобов'язуються вирішувати їх шляхом переговорів з дотриманням претензійного порядку. Термін розгляду претензії - 10 (десять) календарних днів з дати її отримання. По спорах у зв'язку зі стягненням заборгованості з Покупця дотримання претензійного порядку не потрібно.
12.3. Усі спори, розбіжності або вимоги, що виникають з цього Договору або в зв'язку з ним, у тому числі що стосуються його виконання, порушення, припинення або недійсності, підлягають вирішенню у відповідному суді відповідно до українського матеріального і процесуального права.

13. ФОРС-МАЖОРНІ ОБСТАВИНИ
13.1. Сторони не несуть відповідальності за невиконання будь-якого зі своїх зобов'язань, за винятком зобов'язань по оплаті, якщо доведуть, що таке невиконання було викликано форс-мажорними обставинами, тобто подіями або обставинами, які дійсно перебувають поза контролем Сторін, які настали після укладення цього Договору, що носять  непередбачуваний і невідворотний характер.
До форс-мажорних обставин належать, зокрема, природні катаклізми, страйки, пожежі, повені, вибухи, обмерзання, війни (як оголошені, так і неоголошені), воєнні дії, заколоти, загибель товару, затримки перевізників, викликані аваріями або несприятливими погодними умовами, небезпеки і випадковості на морі, ембарго, катастрофи, обмеження, що накладаються державними органами (включаючи розподілу, пріоритети, офіційні вимоги, квоти і ціновий контроль), якщо ці обставини безпосередньо вплинули на виконання даного Договору.
13.2. Сторона, для якої стало неможливим виконання зобов'язань за цим Договором через настання форс-мажорних обставин, повинна негайно інформувати іншу Сторону в письмовому вигляді про виникнення вищевказаних обставин, а також протягом 30 (тридцяти) календарних днів надати іншій Стороні підтвердження форс-мажорних обставин. Таким підтвердженням буде довідка, сертифікат або інший відповідний документ, виданий уповноваженим державним органом, розташованим за місцем виникнення форс-мажорних обставин.
13.3. Час, який потрібен Сторонам для виконання своїх зобов'язань за цим Договором, буде продовжено на будь-який термін, протягом якого було відкладено виконання через перерахованих обставин.
14.4. Якщо через дії обставин непереборної сили невиконання зобов'язань за цим Договором продовжується більше трьох місяців, кожна зі Сторін має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши про це іншу сторону.
Незважаючи на наступ форс-мажору, перед припиненням цього Договору внаслідок форс-мажорних обставин, Сторони здійснюють остаточні взаєморозрахунки.

15. ІНШІ УМОВИ
15.1. Інформація, яку надає Покупець є конфіденційною. Інформація про Покупця використовується виключно в цілях виконання його Замовлення (відправки повідомлення продавцю про замовлення Товару, відправки рекламних повідомлень і т.д.).
15.2. Власним акцептуванням Договору або реєстрацією на Веб-сайті https://3cm.com.ua (заповнення реєстраційної анкети) Покупець добровільно дає згоду на збір і обробку своїх персональних даних з подальшою метою: дані, які стають відомі, будуть використовуватися в комерційних цілях, в тому числі для обробки замовлень на придбання товарів, отримання інформації про замовлення, розсилки телекомунікаційними засобами зв'язку (електронною поштою, мобільним зв'язком) рекламних та спеціальних пропозицій, інформації про акції, розіграші або будь-якої іншої інформації про діяльність Веб-сайту https://3cm.com.ua.
Для цілей, передбачених цим пунктом, Продавець має право направляти Покупцеві листи, повідомлення та матеріали на поштову адресу, e-mail, а також відправляти sms-повідомлення, здійснювати дзвінки на вказаний в анкеті або замовленні телефонний номер.
15.3. Покупець дає право здійснювати обробку його персональних даних, в тому числі: поміщати персональні дані в бази даних (без додаткового повідомлення про цьому), здійснювати довічне зберігання даних, їх накопичення, оновлення, зміну (у міру необхідності). Продавець зобов'язується забезпечити захист даних від несанкціонованого доступу третіх осіб, не поширювати і не передавати дані будь-якої третьої сторони (крім передачі даних пов'язаним особам, комерційним партнерам, особам, уповноваженим Продавцем на здійснення безпосередньої обробки даних для зазначених цілей, а також на обов'язковий запит компетентного державного органу).
15.4. У разі небажання отримувати розсилку, Покупець має право звернутися до Продавця, написавши заяву про відмову від отримання рекламних матеріалів, направивши його на поштову або електронну адресу.
15.5. Продавець не несе відповідальності за зміст і достовірність інформації, наданої Покупцем при оформленні замовлення. Покупець несе відповідальність за достовірність зазначеної при оформленні замовлення інформації.
15.6 Використання Веб-сайту https://3cm.com.ua дозволяє переглядати і завантажувати матеріали цього сайту тільки для особистого некомерційного використання, за умови збереження всієї інформації про авторське право та інших відомостей про право власності, що містяться у вихідних матеріалах і будь-яких їхніх копіях. Забороняється змінювати матеріали Веб-сайту https://3cm.com.ua, а також поширювати або демонструвати їх в будь-якому вигляді або використовувати їх будь-яким іншим чином для суспільних або комерційних цілей. Будь-яке використання цих матеріалів на інших сайтах забороняється. Матеріали призначені для використання виключно в особистих цілях (в т.ч. для демонстрації друзям в соціальних мережах,
по електронній пошті і т.п.).
15.7 Матеріали і послуги Веб-сайту https://3cm.com.ua надаються «як є» без будь-яких гарантій. Веб-сайт  https://3cm.com.ua не гарантує точності і повноти матеріалів, програм і послуг, що надаються. Веб-сайт  https://3cm.com.ua в будь-який час без повідомлення може вносити зміни в матеріали і послуги, що надаються, а також у згадані в них продукти і ціни. В випадку старіння матеріалів і послуг на Веб-сайті  https://3cm.com.ua не зобов'язаний оновлювати їх негайно. Веб-сайт  https://3cm.com.ua ні за яких обставин не несе відповідальності за будь-який збиток (включаючи, але не обмежуючись збитком від втрати прибутку, даних або від переривання ділової активності), що виник внаслідок використання, неможливості використання, або результатів використання цього сайту.

 

16.  ІНФОРМАЦІЯ НА ВЕБ-САЙТІ

16.1. Вся інформація, розміщена на сайті, носить ознайомчий характер. За необхідності, актуальність розміщеної на сайті інформації Ви можете уточнити у менеджерів Продавця

16.2. На сайті представлені як товари власного виробництва ( 3СМаркет, Україна), так і товари інших виробників. Найменування, фото, опис, технічні характеристики та інша інформація про товар надається  виробниками товарів  і по факту може відрізнятися. Крім того, виробник може змінити зовнішній вигляд або характеристики товару, не повідомляючи про це Продавця. Тому Продавець не несе відповідальність за невідповідність даних про товар фактичним.16.3. Дані про наявність, терміни поставки, ціни на товар можуть змінюватися з плином часу, на сайті оновлюються періодично і фіксуються чи змінюються не в момент розміщення або оплати замовлення, а в момент прийняття рішення менеджером Продавця про запуск процедури комплектації замовлення (див. розділ «7. ТЕРМІНИ КОМПЛЕКТАЦІЇ ЗАМОВЛЕННЯ»). Тому існує мінімальна ймовірність того, що терміни комплектації і загальна сума замовлення на момент розміщення та оплати замовлення і фактичні будуть відрізнятися, в т.ч. з причин, описаних в розділах «17. АСОРТИМЕНТНА ТА ЦІНОВА ПОЛІТИКА» та  «7. ТЕРМІНИ КОМПЛЕКТАЦІЇ ЗАМОВЛЕННЯ» даного Договору.

 

17. АСОРТИМЕНТНА ТА ЦІНОВА ПОЛІТИКА

17.1. Повний асортимент продукції та товарів, який пропонує Продавець, розміщено на сайті в розділі «Каталог/Список категорій». Продукцію та товари яких немає на сайті, Продавець може поставити під замовлення в тому випадку, коли менеджер Продавця дає свою згоду Покупцю на поставку або розгляд можливості поставки даної продукції чи товару в індивідуальному порядку.

17.2. Продукція та товари, розміщені на сайті, сертифіковані або мають офіційні листи про те, що вони не підлягають обов'язковій сертифікації (відмовні листи). Сертифікати або відмовні листи менеджер надає за запитом Покупця (крім випадків, коли з яких-небудь причин їх не може надати виробник або постачальник).

17.3. Ціни на продукцію та товари, розміщені на сайті, однакові для всіх форм оплати та, як правило, відповідають рекомендованим роздрібним цінам виробника даної продукції, або при відсутності останніх – середньоринковим. Ціни можуть змінюватися в залежності від:

- курсу іноземних валют

- вартості сировини або конкретної партії продукції 

- зміни ціни на нову партію постачальником продукції

- розміру партії або додаткових витрат, що виникають при постачанні продукції під індивідуальне замовлення

17.4. Ціни, зазначені в рахунку-фактурі підтвердженого замовлення  на умовах передплати,  дійсні протягом поточного робочого дня. Надходження оплати в наступні робочі дні є несвоєчасним виконанням умов оплати і тому ціни і, відповідно, загальна сума рахунку можуть бути змінені менеджером в більшу сторону після надходження оплати, якщо інше попередньо не узгоджене в письмовому вигляді з закріпленим за Покупцем менеджером.

17.5. Знижка від цін, розміщених на сайті, надається в індивідуальному порядку менеджером, який обробляє  замовлення, якщо інше не передбачено в індивідуальному договорі (за умови укладення). Ціни зі знижкою на продукцію не можуть бути нижче стоп-цін, встановлених виробником даної продукції.

 

18.  ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ДОГОВІР НА ПОСТАВКУ ПРОДУКЦІЇ ТА ТОВАРІВ

18.1. У разі, якшо цей Договір оферти не задовольняє Покупця з тих чи інших причин, може бути укладений індивідуальний договір. Індивідуальний договір на поставку продукції та товару укладається та підписується Сторонами до виставлення рахунків за ним. Якщо до моменту оплати рахунку індивідуальний договір на поставку не був підписаний сторонами – індивідуальний договір може бути укладений на наступні поставки, але на поставку оплаченої до моменту підписання такого договору продукції його умови не поширюються та застосовується цей Договір оферти.

18.2. Продавець може укласти індивідуальний договір на поставку продукції та товарів з організацією (в т.ч. бюджетною) на умовах Покупця, при дотриманні наступних умов:

- у договір можливе внесення узгоджених змін з боку Продавця.

- у договорі відсутні будь-які штрафні санкції.

- договір відповідає чинному законодавству України.

- з боку Продавця немає зауважень до змісту договору.

 

18. КОМЕНТАРІ НА САЙТІ
18.1. Залишаючи коментарі на сайті, користувач несе  відповідальність, що дане повідомлення не є незаконним, шкідливим, загрозливим, наклепницьким, ображає моральність, порушує авторські права, пропагує ненависть і (або) дискримінацію людей за расовою, етнічною, статевою, релігійною, соціальною ознаками, містить образи на адресу конкретних осіб або організацій, а також будь-яким іншим чином порушує чинне законодавство України. Веб-сайті https://3cm.com.ua не несе відповідальності за будь-яку інформацію розміщену користувачами сайту.